Ella & Olivia -

2009 :P :P

Kollade igenom inlägg som ej blivit publicerade här på bloggen och såg detta: (njet= nej på ryska, bara så du vet)

Sammanfattning av 2009
Hur har året 2009 varit för dig? mycket nytt har hänt
Har du träffat några nya vänner? jaa, hela min klass
Har du flyttat under år 2009?nej, sviker aldrig vännäsby <33333333
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja, hittade kent för ett tag sedan

Har du kysst en främling? kan man väl som säga


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2009? kärlek, vad är det? har nog glömt
Har du varit kär? nja, kanske lite lådsas kär
Har du sagt jag älskar dig till någon? njet
Har någon sagt jag älskar dig till dig? NÄ :( :(
Har du haft ett hemligt förhållande? nej.....

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? ja

Har någon i din släkt avlidit? Njet

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? säkert
Har du skämt ut dig?
garanterat
Har du ljugit för en vän? vita lögnar är bra

Har du blivit tagen av polisen? nej, tyvärr...
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? i samma kön, jo i samma kön har jag legat. hahahha

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du i? Midgårdskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du någon i din skola? njeeet
Har du haft alla rätt på ett prov? njeeeeeeet
Har du förlorat en vän? jaa, typ halva min förra klass
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Elina!
Har du gått bakom ryggen på en vän? humm.. tror det
Har du ljugit för en bästavän? njet

Har du många killkompisar?
njaa, inte direkt

FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? jaaa, typ tre cm, längre än min mamma
Skulle du vilja väga mer? ja strävar mot 100 kg. då är jag nöjd
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? EFTERSOM JAG ÄR ENSAM SÅ NEJ.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? skulle vara coolt
Skulle du vilja dricka dig full nu? med min mamma, ja



haha jag var ju rolig, så här såg jag ut 2009

/ELLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0