Ella & Olivia -

hej :)

alltså är det möjligt att lida av kronisk less-het? känner mig skitnöjd med mig själv när jag klarat en dag i skolan, ännu bättre en hel vecka. fan nice det var förut när man ibland kände att man ändå ville lite till skolan iallafall???? äh fyfan vad mycket bättre saker jag kan göra om jag inte är i skolan.....
.
ja annars då??? jag har försökt mobilblogga ett X antal gånger men blogg.se's skitapp funkar inte ens så.tror dock inte någon led???? hahahh åh att blogga alltså. nä men har iallafall varit med janine, vi såg bio och den var så jävla kul så jag typ skrek av skratt i biosalongen. ni måste fan se "en resa till phuket".
.
har också varit på ikea med några av världens bästa människor och gjort en väldans massa andra saker den senaste veckan. har varit en bra vecka!!! dessutom har jag kommit skitlångt på mitt PA. min receptbok blir fan bäst i världen. någon som vill ha en kopia????? hahah
.
här är ella och linnéa i bilen påväg till sundsvall. linnea tog bilden. åååååh ni är så fina, titta bara. VILKA SKÖNHETER!!
alltså hjälp vad jag älskar dig, det finns inga ord i världen som räcker till.

Kommentarer
Postat av: ellen

så sötaaa!!!

2012-02-06 @ 21:50:49
URL: http://verkligenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0