Ella & Olivia -

de här med katter

tjena
jag har typ fått en grej för katter??? alltså nu menar jag inget konstigt egentligen. men tillexempel som när jag körde bil och fick  in fel växel så bilen började kruppa och sen stannade. då var min första tanke att jag körde på min katt charlie :/ men det gjorde jag ej.
sen för några dagar sen gick jag till skolan och råkade tappa min vante utan att jag märkte det och råkade sparka på den. det jag såg var alltså något svart på marken och det första jag tänkte var typ:" AAAAAH EN KATT! JAG HAR SPARKAT EN KATT!!!" men det var ju bara min vante.
varför är det första jag tänker på en katt????? hahah åh jag älskar katter

Kommentarer
Postat av: Rosanna:)

oj xd Jag älskar med katter:)

2012-02-13 @ 11:26:06
URL: http://rosyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0