Ella & Olivia -

Paris 1

Tycker vi börjar med död och elände. Vi besökte två dödscoola kyrkogårdar.
Först ut var Cimetière de Montmartre, låg några stenkast från våra sängar.
den enes död är den andres bröd.... eller något sådant, glad var jag i alla fall.
Våran argentinska rumskamrat och Agnes.
Den var stor och det var svårt att hitta ett Sortie.
-
-
Kyrkogård nr 2 - Cimetière de Montparnasse där fann vi våran polare Sartre samt Simone.
-
*hänger med de döda*
-
-
/ELLA, bilderna med galen kvalité är tagna av Filippa.

Kommentarer
Postat av: ANNA

men tack så mycket!!!

ja den är himla fin, det är typ min ögonsten kommer typ aldrig göra mig av med den!!!

ska du gå på balen???

2012-04-19 @ 00:29:55
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: ANNA

aaah så roligt! Har aldrig känt mig så vacker som jag gjorde den dagen!!!

Men de gör inte så mycket, jag hade inte heller så långt hår, men jag körde på löshår och hade en uppsättning. Men hade du tänkt göra de hos en frisör? För i såna fall så är dom jäkligt duktiga på att få kort hår att se långt ut hehe. Om man har vill ha de uppsatt vill säga!!!

2012-04-19 @ 14:55:03
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0