Ella & Olivia -

KRISTOFFER VS FILIPH

När jag läste olivias fråga om någon är långsammare än Filiph på morgonen JAAA KRISTOFFER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Kristoffer och Filiph borde på riktigt ha någon form av battle. Jag förstår inte hur lång tid man kan ta på sig att inte göra någonting.
-
Bästa och standard kommentaren när jag är helt påklädd och står i hallen.
- Jag ska bara klä på mig och borsta tänderna, juste linserna också men det går ju fort.
Jag lite rastlös och Kristoffer mekar med sina oändliga linser. Nytagen bild btw.
-
-
Frågan är: VAD HAR DU GJORT HELA JÄVLA MORGONEN?????????????
-Sitter här och käkar frukooooooooost, hela dagen lång. Titta vad jag är duktig nanana
-
-
Nu har jag lärt mig att jag går i förväg och om han hinner ikapp mig med cykeln åker vi tillsammans med bussen, annars kommer han tidigast en halvtimme efter. Funkar helt ok. a
En av de gångerna vi lyckats hoppa på samma buss.
/ELLA

Kommentarer
Postat av: Jessica

hur kan någon ens äta sådär mycket på morgonen

2011-09-28 @ 22:29:34
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0