Ella & Olivia -

HIHIH ASTRID FYLLER JU ÅR SNART!!!!

Jag ska nu vara den underbara vännen och baka Ellakakorna till Astrids fördelsedag som är IMORGON!!
Men kolla vad ledsen jag är....:( jag har bakat dessa till alla våra födelsedagar och firanden sedan tidernas begynnelse.
-
-
SÅ JAG KANSKE ÖVERRASKAR ER MED DESSA??? :D
fast då kommer detta komma fram,......:
Jag jätteglad och busig eftersom jag gjort nya fina färgglada kakor. Olivia plus resten av klanen kommer vilja flyga på mig, döda mig och sen kissa på mig för att det INTE ÄR RÄTT KAKOR!!!!!!!!!!!!!!
/elllllllla

Kommentarer
Postat av: Amanda

alltsååå dom där kakorna har kommit upp på inte mindre än TRE av mina googlesökningar den senaste tiden!!!!!!

2011-09-20 @ 22:59:29
URL: http://eldamedpapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0