Ella & Olivia -

hej jag har tråkigt

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja förutom när Filiph sover hos mig, ALLTSÅ KAN MAN HITTA NÅGON SOM ÄR SEGARE ÄN HAN PÅ MORGONEN???????????????? får damp


HAR DU BRA KONDITION:
Grym

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Idag hade man ju fotoshoot på skolan ;);)

 

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Sportig som vanligt

 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

neongrön eller bajsbrun, hört att det är ~fashion~

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, kanske är det för att jag blivit fet eller nåt annat men jag får typ alltid dubbelhaka????????


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I helgen när jag inte fick gå på bio, hahah.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Hahahhahha alltså, jag och bell var på Zumba igår (ja det är okej att skratta), vilket var askul, förmodligen mest för att jag och isabell var värdelösa. Sen var jag med Filiph, så ja, det var en bra kväll.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
kiss

 

KAN DU LAGA MAT:
Nej eller det beror på hur man definierar "laga mat"

ÄR DU NYTTIG:
Men snälla, jag lever typ för och på sötsaker.. det förklarar nog dubbelhakan.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?

Det där är typ som att fråga mig vilken bok jag läste senast. Har typ aldrig hänt, lägger det aldrig på minnet, finns inte i mitt intresse och kommer aldrig göra det heller.


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
....................

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
hahaahhah åh


VAD SA DU SENAST?
Sjöng lite ~sångfågel som man e~



VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Sjöng min vanliga låt jag alltid sjunger för Filiph när jag ska väcka han: "GODMORGON, GODMORGON, HÖR DU FÅGLARNA SJUNGA GLATT I KÖR, GODMORGON GODMORGON IDAAAAAAAAG". Vet inte om han gillar det eller inte, så jag fortsätter med falsetten kring halv 8 på morgonkvisten :-)



HAR DU KÖRKORT:
Ja, jag har symaskinskörkort och snart har man även skoterkorte (ska bli same) och förhoppningsvis bilkörkort.

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Allt faktiskt. Till och med skolan känns typ rätt okej???? Konstigt som fan, det här är en främmande känsla.

DET VAR JU BARA KANONKUL ATT SVARA PÅ ALLA DOM HÄR FRÅGORNA :-)

/olli


Kommentarer
Postat av: Astrid

hahahaha

2011-09-28 @ 00:06:52
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0