Ella & Olivia -

brudar, er kan man lite på.

Idag for jag till skolan med fettjävahår, inget smink och allmänt jätteofräsch min anledning till detta är att jag bara har en lektion på måndag och då är det ok. Kände mig väldigt äcklig i jämförelse med alla andra uppklädda midgårdare, tills jag träffade mina hjältar- ASTRID OCH LINNEA!!!!!!!
Där stod de som gudar i cafeteriankön med håret "nyduschat", osminkade ansiktet och ryggsäck på ryggen. Tackar och bockar för gott skratt och analys av hur många procent fett håret innehöll.
/ELLA

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, kändes bra att vi inte var ensamma <3

2011-09-06 @ 00:14:06
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: linnéa

hahahah KUL att man trodde man kunde gå så till midgård utan att det uppmärksammas. MEN NEJ

2011-09-06 @ 09:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0