Ella & Olivia -

projektskitsarbete

EHHHH, vad ska jag göra som projektarbete? jag är ju troligen den enda i årskurs tre som inte vet det än. det har dock sina orsaker som jag inte orkar gå in på just nu.

Funderar på att gå på att göra en bok, för det är enkelt och jag kan få mvg. och eftersom att jag bara fick g:n förra året så skulle ju inte det vara helt fel???? jag vet dock inte vad för sorts bok, jag tänker typ att jag kan ju göra antingen en bok med nåra texter i, men frågan är vad syftet med det är???? annars kan jag göra en receptbok för där är det sjukt lätt att hitta ett syfte..

men efter att ha sett en del bilder på mig själv senaste tiden och insett att jag mer och mer börjar likna en jävla köttbulle så kanske jag borde göra typ ett strikt jävla träningsprogram????? och sen se vad resultaten blir..... kanske är enda gången jag faktiskt kan hålla mig till att träna............


undra vad ella säger om mina idéer ♥ skojar dock inte, det är fan dom enda idéerna jag har. hjälp?????????????


en bild från halloween. *BlogGerZ*

/olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0