Ella & Olivia -

holy fuck, 47 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!!!

en sån fantastisk dag...

söndag. alltså finns det någon mer ångestladdad dag????? tanken på måndag, skola, alltså nej. fyfan vad tråkigt, men det är sånt som måste göras. anywho, det här kommer bli en annorlunda vecka då jag har körlektion 3 dagar, och jag ba undrar.... jag??? köra i stan??? hoppas dom har krocksäkra bilar på körskolan och att vi kör runt lassarettet.....

jag har så jävla fullt upp nu och ändå sitter jag och bloggar.  älskar hur man prioriterar när man har som mest att göra :)

filiph???? jag behöver en present för att orka med den här veckan.. tack på förhand :))


hahah hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0