Ella & Olivia -

Hahahah alltså historien om mitt projektarbete är fan NEVERENDING

Oliven här. Mitt PA är nu en historia blott. Jag ska skriva istället, skriva såsom jag gör på min andra blogg. Min fucking nödlösning. Känns ju kul???????? NOT

Men vafan, jag orkar seriöst inte LCHF. Började igår morse och åt ägg hela jävla dagen och redan när jag for till Astrid igår och såg att dom hade massa vidruvor barkade det ju (enligt LCHF får man inte äta frukt) så imorse bestämde jag mig för att skita i allt och tryckte en macka.

MEN jag ska fortsätta TRÄNA. Får se hur länge det håller dock............... Dog fan på core'n igår iallafall


Janine, fetknoppen och Linnéa :)




Hanna, Lajni, jag, astrid och Janine :D


Hanna och Andreas

JUSTJA! nu minns jag vad jag gör här. tyckte jag va så jävla röd, gillade det inte.

Lajni och gosmirren och Ellen:D

byebye äppelpaj
/Olivia

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahha alltså vaddå fetknopp????? du har fan perfect body olivia!!!!!

2011-11-15 @ 15:38:33
Postat av: Astrid

ett litet visdomsord till dig Olivia: Winners never quit, quitters never win



sug på den

2011-11-15 @ 15:38:33
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Astrid

JAAAA, det vill jag med hela mitt hjärta

2011-11-16 @ 09:41:02
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0