Ella & Olivia -

Ellas höstlov #3 TISDAG

Måndagen var inte så upphetsande utan istället väntade jag på att den underbara tisdagen skulle komma. Lyxkväll för min del, tom plånbok för Kristoffers. :):)
Innan jag hoppade på bussen till Mumindalen upptäckte jag att jag blev snygg på bilder i just det där ljuset. Passade på att ta "lite"egopics.
Fanns till och med sushibuffé, dock ingen tid att fota, för mycket mat som skulle ätas.
åt för att sedan inse att jag ätit för mycket. Varför händer det alltid??
I början konstaterade vi att vi i alla fall inte var värre än 10åringen som trummade med pinnarna på bordet. När vi suttit och ätit i 2,5 timmar och gjort oss lite för bekväma kunde vi konstatera att vi var 20 gånger värre än 10åringen.
För att vara riktigt romantiska drog vi en bio på detta!!!
/ELLA

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha vi körde exakt samma, med kinamat PLUS sushi och allt, - dagen efter!

2011-11-08 @ 14:56:43
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0