Ella & Olivia -

Ellas höstlov #1 LÖRDAG-SÖNDAG

Ella har faktiskt tagit många bilder detta höstlov. För att göra detta lov ÄNNU längre så kan jag dra igenom mitt lov, fast en vecka senare! (lovet blir som två veckor :P :P)
-
-
Lördagmorgon klev jag upp klockan 06.00, efter en hård natt på five. En hård natt hade även min kamera varit med om (i olivias händer) så batterier var tyvärr mycket mycket svagt.
Tog tåget med min kära syster till mormor och morfar! (de bor i city, ser bara inte ut som så från denna vinkel)

körde traktor i basker.

Hade ingen aning om vad som väntade under vattenytan....

BAM.
"Den ser ju inte så stor ut"
Men kolla igen!!!!!!!!! hand - huvud???
FATTAR NI ATT DENS KÄFT ÄR LIKA STOR SOM MITT HUVUD???
sorry Kristoffer, hittat en ny att gå på balen med.
-
-
Nu verkar det som att vi bara fiskade och var ute fast det stämmer inte riktigt, mestadels av denna helg åt vi och var med våran fina kusin Ingrid som ser ut ungefär såhär:
/ELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0