Ella & Olivia -

Röda Korset

Bilder från fancy modevisningennnnnnnnnn

Sportkläder:



Detta var mina sportkläder.... På fötterna hade jag ett par springskor i form av oranga klackar.


Vardagsklädsel:




Joakim upptäckte att han gillade denna fantastiska tröja och kunde tänka sig att ha den på skolan, jag tyckte det var en bra idée men Kristoffer var starkt emot.. (han hade inte dessa byxor till tröjan utan ett par röda som ej ville hamna på bild)


Finkläder

När mina skor presenterades under tiden jag gick hördes ett "nämen ooooooooooj" av gamla tanter som frågade sig hur man ens kunde gå i dem. Platå och klack.

hahah upptäckte att det var väldigt seriösa bilder sååååååå vi fortsätter väl på den banan:


herrå
/ellllllllllllla

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, grymt!

2011-05-16 @ 12:15:49
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Anonym

underbart fint

2011-05-17 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0