Ella & Olivia -

Hejdåååå

HOLY FUCK! Jag far till London idag. Resfeber 2.0......

Jag är så jobbigt paranoid, har föreställt mig typ 73879 olika scenarion i huvudet där alla går ut på att jag dör, hahah låter helt vrickat jag vet... Jag såg något på youtube där Englands "ledare" sa hur glad denne var för att Usama Bin Ladin dött, VAFAN, vet ni hur RÄDD jag är för bombattentat i London nu? Kul.... Hoppas jag kommer hem levande....


WE ARE GOING TO LONDON yeah. En liten fågel på det.


En bild från förra gången jag var i England. Fan vad retarded.


Vi hörs när vi hörs

/olli

Kommentarer
Postat av: Emmzor Lizor

VARFÖR HAR DU EN CYBERMANMASK PÅ HUVUDET????????? ÄGER DU DEN????????? VET DU VAD DEN INNEBÄR???????????????

2011-05-09 @ 09:24:56
URL: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0