Ella & Olivia -

hej igen

HEJ ALLA.

EHHmm har inte skrivit på ett tag. En plus och minus lista.

PLUS:

  • JAG FICK G PÅ NATIONELLA I MATTE B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt. G-gränsen var 13 poäng. Jag fick 13 poäng!
  • Jag är sjuk, det är positivt för då får jag vara hemma från skolan. S-k-ö-n-t.
  • Jag har sytt in ett par byxor idag. Och jag har nästan börjat med skolarbete, nästan....
  • The Cove är helt klart på min pluslista, kan vara den BÄSTA dokumentären jag nånsin sett. Sjukt sevärd men väldigt sorglig och tragisk. Jag vill typ bli vegitarian.'

http://1.bp.blogspot.com/_oPtuIAuIguE/TNLic1klafI/AAAAAAAAFy4/RKLNu6gSttw/s1600/the+cove+recention.jpg
Åhh stackars djur....

MINUS:

  • Himlen ser väldigt mörkblå ut, jag hoppas det inte blir åska.....
  • Jag är ensam. Och uttråkad.
  • Jag kommer inte få en hund förrän om ganska länge,  sadface.
  • Jag har beställt en ny kamerasladd eftersom att jag har tappat bort den jag hade MEN DEN KOMMER JU ALDRIG!!!!!!!!! Har väntat typ 2 veckor. Kom igen, hur länge kan det ta att skicka en jävla sladd?????? Sämsta. Företaget. EVER!!!!


Simon och jag i London. Gile som tog bilden! Jag äter apelsin som vanligt, bästa frukten ever.

aja hejdå återkommer med något som kanske är liiite mer intressant nån annan dag. pöös/olli

Kommentarer
Postat av: Sara

2011-05-19 @ 15:17:10
Postat av: Sara

VAD KUL ATT DU KLARADE DET!! GRATTIS!!! :D:D:D

2011-05-19 @ 15:17:56
Postat av: Linnet

Haha the cove såg vi ju i göteborg i höstas som du somnade till!!

Och fan, grattis till matten:o!!!

2011-05-19 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0