Ella & Olivia -

okej

i helgen när jag kom till isabell var det första hon sa: - HAR DU SVARTA LINSER PÅ DIG?

vilket jag tar som en förolämpning då jag hela förra (?) veckan gick runt asrädd för folk med svarta ögon (lång historia, nu låter jag helt psyko men tro mej jag hade mina anledningar)

iallfall, idag när jag kom innanför dörren var det första hon sa: : - HAR DU LINSER PÅ DIG?
jag: - ja, men det har jag ju alltid (alltså sånna här som hjälper en att se)
isabell:- jaa, men färgade, blågröna?
jag: nej...
isabell: jaha, nej det var nog bara det att dina pupiller är så små idag :)


hahaha tack isabell, du vet verkligen hur man... gör mej mindre less.. det är nämligen så att jag har fått höra i typ 3 års tid hur stora pupiller jag ALLTID har, och visst, det är sant men jag veeeeet det..


KRAM
/olli

Kommentarer
Postat av: Pdog

Härmed slutar jag läsa eran blogg, det måste vara den sämsta bloggen jag någonsin har sett, hejdå.

2011-03-29 @ 13:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0