Ella & Olivia -

Jag är i sorg

FAAAAN. Mina kosslurar är trasig!!!!!!! KUL ATT MAN ÄR SÅ TÄT SÅ MAN HAR RÅD ATT KÖPA NYA OCKSÅ, eller hur det nu va... KUL ATT JAG HAR FLER LURAR OCKSÅ, eller hur det nu va.....

Fucking shit alltså. Det är exakt dessa jag har nu och vill ha igen(måste ha igen.)

BÄST I VÄRLDEN.


Anywho! Jag kollade på lite bilder och såg nyårs-mappen. Hahahha alltså, så jävla mycket FAIL den kvällen, kolla bara allt som gick sönder:


Benet på dockan som var skitläskig lossnade och Astrid sydde ihop den


Sen ville den dricka öl.


Nån spillde på ett par tofflor......


Hoppsan.


Ostabila yeah. Men koss... Åååååh.. Piss också. Glädjer mej dock med att i morrn ska jag träffa Linnéa ÄNTLIGEN, känns som att dessa 2 veckor utan att träffa henne snarare har varit 2 år..... Men i morrn så! ♥

/olllii!

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahahahaha

2011-03-12 @ 01:51:35
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Alexander

Jag hade också sönder mina hörlurar av exakt samma modell.

Väldigt bräckliga var dom men väldigt bra ljud så jag for Umeå runt för att hitta billigaste affären.

Om man kommer gående från Midgård mot stan så kommer det en gångtunnel under E4an, gå under den och ta höger in på nästa väg och då har du en elektroaffär till vänster.

Där kostar ett par hörlurar 290kr och man får två års garanti!

Det är de billigaste i stan men jag vet inte ifall de var på tillfällig rea eller om det var originalpris.

2011-03-12 @ 08:30:53
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0