Ella & Olivia -

HEJ PÅ ER

tjena lovers! olivia här. hoppas ni märkt av min frånvaro och saknat mej för nu ska ni fan få århundradets jävla blogginlägg, masssooor av bilder från vad jag hållt på med senaste veckan, orkade inte he bilderna i ordning utan det är lite blandat hära..

igår var jag på party, tog bilderna av sötellen:


inte riktigt en ok bild men, varför gör jag alltid tummen upp????




haha en cool vinöppnare som lisa hade!


var ensam hemma förra helgen. skulle laga mat :O, gick inte så bra.


som sagt.... gick inte så bra..


spelade monopol i fredags, det var ASKUL♥


åt en god macka idag för att fördriva tid. ella och jag satte upp umeå open affischer OCH NU ÄR VI KLARA = VI HAR OPEN-BILJETTER!!!!


hahaha calle mådde inte så bra förra veckan, jag förstår han.


EEYYY GANGSTAHHS! sötpojkarna.


gled i backen i solsken förra helgen, var underbart bra.


charlie säger HEEEEEEJ


jobbade i torsdags! dammn, vad vi jobbade. 10,5 timma på grafits invigning. se va fina vi var!


så klart, tack och hej! /ollii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0