Ella & Olivia -

Å to the RE

TJA! Idag är jag skitnöjd över livet, har längtat hela dagen till att få fara hem och lyssna på musik för jag har skaffat högtalare!!!!!!!!! Ååh, njuter här medans jag lyssnar på min megabra spellista.<-- länk hihi. Har dessutom fått låna ett par hörlurar av astrid, ett par wesc som fan är helt underbara. Vet inte om mina koss eller wesclurarna är bäst, en sak vet jag dock. Mina skullcandy suger i jämförelse...

Aja, nu ska jag he in lite pics från åre! Vi tog många bilder men typ 99,9% är fruktansvärda så..... aja:




TJA JAG GILLAR TYP GLASS!!!!!!!!!


Vi var på restaurang och fick bord jättenära kockarna som ni ser, så vi satt och glutta lite på dem mest hela tiden, väldigt underhållande faktiskt. Då ville vi att astrids pappa, som satt så han såg rakt in i köket skulle ta en bild. Han sträcker då upp handen rakt upp och fotar. VÄLDIGT DISKRET, eller nej......... Såhär blev bilden, hahahah åh fyfan vad vi skrattade.


At the restaurant.


Lycka=dollar store.

/Olivia.

Kommentarer
Postat av: glad prilla

YEEEES de hjar fixat sig med bokstäverna så man behöver inte läsa i rebus längre :D :D :D :D

2011-03-14 @ 18:25:07
URL: http://pinneputt.blogg.se/
Postat av: Astrid

hahaha, underbar vecka alltså!

2011-03-14 @ 20:36:48
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0