Ella & Olivia -

Tjeeeeeeeena bloggn

DET VAR JU JÄVULST BRA VÄDER DENNA SOMMARN...

Nä, det spöregnar som fan men det är rätt skönt för då gör det inget om man sover till två. Så det gör jag. MEN har ändå haft en sjukt produktiv dag! Nu tänker jag skriva vad jag gjort vilket jag aldrig brukar hihiih, gör det för att jag är så stolt hahah


Jag har fan TRÄNAT. 135 situps, 80 rygglyft och 45 armhävningar. Jag dog nästan, ramlade bara ihop på armhävninganra och det var ändå på knäna. SÅ himla stark ♥
Jag har varit i Umeå och hämtat min väska jag ska packa i inför Peace. OCH JAG HAR PACKAT KLART!!
Jag har anmält mig till intensivkurs körskola. Kommer köra upp i Vindeln, hahahahaha, lär ju vara rättså enkelt med tanke på att Vindeln har typ ett trafikljus.
Jag har fått veta att vi eventuellt kommer ha en liten valp springandes runt fötterna inom en mycket snar framtiden! HOPPASHOPPASHOPPAS.

Fan jag är inte van vid att vara såhär på gång:O Gud vad jag aldrig skulle palla vara blondinbella


känner mej precis sådär

/olli

Kommentarer
Postat av: elli

hahahha fan vad fett olivia. Körkortet är snart i din hand.

2011-06-26 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0