Ella & Olivia -

SUMMER OF 2011

Fick fakking sommarlov idag. (Ella får de i morrn mohahah)

Sommaren kommer innehålla bland annat:

KAN.  INTE. FATTA. 12 dagar kvar tills vi sätter oss på bussen ner. Är övertygad om att jag och mina bäst buddies kommer ha the time of our lives hihi

MAN SKA HÅLLA PÅ TRADITIONERNA, så därför blir det trästock iår igen. Synd bara att artisterna suuuger..



ja ni kan väl läsa

Åååh sen börjar skolan igen, jiho.. Ska fan inte jobba en sekund den här sommaren, jag ska bara göra saker jag gillar med folk jag tycker om.  Hehhe aja whatever,


Jag och Isabell cyklade och hade inget lås, så vi försökte gömma biken:

rekommenderas, för cykeln låg kvar när vi kom dit igen. men nu äre R.I.P för den iallafall, för isabell och samuel körde off road så hela bakhjulet blev cp......


Sen har jag ÄGT vägarna här i trakterna, se bild bara


Snart är körkortet i min hand ♥ Ska bara typ.. börja plugga teori, anmäla mig till körskola och gör all annan skit..

JAJA hörs nån dag, ha det så fint allihopen.

/olivis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0