Ella & Olivia -

en fråga till er alla

Jag har ett litet beslut att fatta:
På torsdag spelar Veronica Maggio och Patrick Wolf samtidigt...
Jag har redan sett Veronica (OCH TRÄFFAT) men jag tror ändå hennes spelning blir fet med hennes nya skiva och med många som vill se henne. Dessutom så kommer Linnea, Astrid och troligast Olivia vara på hennes konsert.
-
-
Eller ska jag se Patrick Wolf som just nu har en av de bästa låtarna!!! THE CITY
Jävligt snygg och jag har aldrig sett honom live.
-
Har nu medan jag skriver detta märkt att jag vill se Patrick, VEM ÄR MED MIG??
/Elllllllla

Kommentarer
Postat av: AMANDA

JAAAAAAAG

2011-06-26 @ 21:48:55
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: ollieiieie

se patte wolf om du uppenbarligen haha gillar han :D

2011-06-27 @ 01:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0