Ella & Olivia -

peace and love 2011

DÅ  var man hemma från Borlänge och 5 dagars  peace and love! Har haft det så jävla kul, softat, festat, sett artister och hängt med skönt folk. LEVT LIVET med andra ord och jag är redan taggad på nästa festival.


Lite pics:

OKEJ gör denna bild miniliten. Men såhär vare, jag vaknade upp på morgonen och hade grön färg på kläder och i ögat. Fattade ingenting, ända tills jag kollade på mina mobilbilder.. Och såg den här:


HAHAHAHHA


Ella, Kasper, Amanda, Astrid, Linnéa och Alexander.


Träffade en fransk dude! JEAN BAPTISSTE (stavningen är förmodligen helt åt helvete men) och körde kundvagnrace!

Denna bild togs den magiska kvällen när Ella hittade de där glasögonen, stolen hon sitter i OCH en hink!!!!!!(eller okej, hinken tog hon. Hon gick fram till ett tält och ba, ÅH EN HINK, och så råkade den följa med hem. BRA INTIATIV ELLZOR)


Liten bild bara! TJENATJENA


Sööööta Alexander vi alla fick nöjet att hänga med!

Fan nu orkar jag inte he in fler. FAST JO, när jag kom hem väntade denna valp på mej:


Finaste!!!!!!


HEJDÅ /Olivia

Kommentarer
Postat av: Alexander

Snodde bildN på mig till FB!

MInns du att du kladdade gröngegga på mina glasögon också kanske btw?

2011-07-04 @ 19:39:41
Postat av: amanda

haha älskar att karre och jag gör exakt samma fotopose <3

2011-07-04 @ 22:53:57
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: elli

så himla fin alexander var på bilden!

2011-07-05 @ 00:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0