Ella & Olivia -

megabrafredag

VILL NI VETA HUR MITT LIV KOMMER VARA IMORGON? klart ni vill.
dra på mig findojjorna på morgonkvisten.
(Hittade EXAKT mina dojjor på google!!!)
Lånar nog Filip cykel och tar mig i racerfart till gojobbet. Löser lite sudoku i brist på annat och väntar på att klockan ska bli 15.30, då jag äntligen slutar.

Åker till Obbola där Anna hämtar mig, Ester och Karin med hennes awesomebåt, vi åker till hennes stuga för att kalasa på Tacos, glass och bada hela natten lång.


liksom år 2009 kommer vi köra lite cliff diving.


Skeda hela natten och vaknar på morgonen till en strålande sol för att hugga in på glasspaketen igen.  JEPP

NU SKA JAG SOVA! /ELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0