Ella & Olivia -

gissa vem anonym är

HEJ och tack för hjälpen på inlägget under detta!!! Visste att jag kunde räkna med er <3333

Igår var jag på stan och jag och *anonym* (jag vet, lame som fan att inet skriva ut namn men denna personen skäms nu när jag ska skriva de jag ska skriva) for på konsum istan och skulle köpa fikabröd till en picnick.

Vi gick alltså omkring där inne och sökte efter goda saker när vi kom till avdelningen där de har nybakat bröd.
Vi tänkte köpa 4 par chokladbollar men så såg vi att de kostade 40 spänn, ett jävla rån. hallå de va konsum inte nya konditoriet??? Iallafall... vi gick förbi denna skapelse och *anonym* viskade med porrig röst:



"den där vill jag ha.... för nån har saggat på den..."

Hhahahah jag trodde jag skulle dö av förvåning och skratt. Jag misstänkte att den nog var ganska dyr så jag gav förslaget att skapa en egen runkbulle istället.

/oliv

Kommentarer
Postat av: A

låter som linnea

;)

2011-07-31 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0