Ella & Olivia -

Noveller suger

Fyfan vad jag är kass på att skriva noveller. Först skrev jag en som handlade om en tjej som var less på sin livssituation och försökte göra något åt det. Ba mmmmm vad originellt... Eller inte.

Sen skrev jag en om en tjej som var i skogen typ jämt. Och en dag så öppnade sig ett av träden och där fanns en helt ny värld.(skrev nyss värld utan L förresten, bra) Hahah himla verklighetstroget ♥


Känns inte som att novellskrivande är min grej, går så jävla dåligt för jag kommer inte på något bra slut. JAN GUILLOU, om du läser det här (vilket du förmodligen gör *hahahahhaha*), HJÄLP MEJ!


Han vet hur man skriver han.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0