Ella & Olivia -

Min IV-valsväg

Hej det är Olivia här. Jag ska idag berätta om min IV-valsväg.

I ettan valde jag först Matlagning A och Bild A. Det var askul, båda två.

I tvåan gick det utför, som fan. Då valde jag först Bild B, men sen ångrade jag mig, och ville ha musik istället så det valde jag och Isabell tillsammans. Men när vi kom dit, så var gruppen full. VAFAN??? En rolig konversation mellan läraren och isabell den första gången, de första minutrarna:

Lärare:- Jaha, och vad spelar ni då?
Isabell:- Ehhhm....
Lärare: - Jaha, ja lite av varje eller?

hahaahh det roliga är att Isabell inte ens kan ta ett enda ackord på gitarr. Så vi gick tillbaks på bilden den terminen och hade det. Så nu denna termin valde vi matlagning igen, bara för att undvika att ha bild för det inte fanns så mycket att välja på. Men så sa vi att vi inte ville ha matlagning för att försöka få bild, men gruppen var full.

Vad gör man nu då? Vi hoppas på att rektorn gör en egen iv-valsgrupp åt oss. Annars väntar väl jägarexamen. Skoj.



Nej men visst fan skulle vi passa på jägarexamenvalet. Älska skog, att röra på sig och... att skjuta djur. Eller njae..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0