Ella & Olivia -

lite förslag till den som vill

Jag vill fara på Temafest, här har ni lite förslag på teman:

Lite enklare:
Prickit/randigt/rutigt/osv
Pyttelitet/megaSTORT
Någon speciell färg, som endast får användas.


Lite klurigare:
Militär - hahaha alla ska ha militäroutfit och gå på led och hela tiden säga HÖGER VÄNSTER HÖGER VÄNSTER.
Utlänning - då kan man vara stereotypisk utlänning från vilket land som helst.
Grädde - gärna sprutgrädde, fast detta kan bli väldigt kletigt såklart MEN KUL.
Nudist - för då kan man köra klädpoker, FAST TVÄRTOM.
Skrets - man åker skrana och har fest samtidigt. Denna idé är ursprungligen från Kristoffer men den är helt underbar och förtjänar en plats här.

nå, den som vill FEEL FREE och ta gärna med mig. Jag kan även hjälpa till att anordna om ni vill :D

Den ända gången jag varit på temaparty var när det var rave:



Då fick man ha färgglada kläder och vara lite fulsnygg. Det är därifrån våran header kommer ifrån. VILL VILL

/ELla ella

Kommentarer
Postat av: Jessica

ni har en polkagris-krok som muspekare... fiffigt

2011-01-10 @ 02:07:49
URL: http://strangeish.blogg.se/
Postat av: Alexander

Är du nudist så kan jag vara sprutgrädde!

2011-01-11 @ 06:25:45
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0