Ella & Olivia -

Klagoinlägg på Thailand bara för att det landet tar Linnéa från Sverige i 2 veckor

Idag for Linnéa till thailand. Det suger dels för att jag också vill, för att jag kommer sakna ihjäl mig och för att det är farligt där. Tänk er havet!!!! (för det är ju inte direkt sjöar man badar i där antar jag). Fullt med djur för fan. DÖDLIGA djur...




Googlade Thailand och den där bilden kom upp. Det ser ju väldigt vackert och fridfullt ut MEN I HAVET, där döljer sig de små odjuren (och stora). Inte som hemma i trygga Sverige när det farligaste är typ gädda <3

Orka thailand liksom :(

/O L I V I A

ps. jag är nog mest avundsjuk på alla som bor där året om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0