Ella & Olivia -

Nagelbitandet får vänta till nästa år..

Jag har ett nyårslöfte.

  1. Jag ska lämna in datorjäveln på lagning. JAG HATAR SKOLDATORN mer än allt. För nåra dagar sen tog den nästan PaL-biljetten ifrån mig.. Och jag är lite rädd att all text, bilder och filmer är borta nu. Isånnafall stämmer jag fan skit-Lenovo, inte direkt som att det är första gången den lämnas in... Det är ett lätt nyårslöfte som jag vet att jag kommer klara. FANTASTISKT!

GÖTT! Annars ska jag försöka att bli lite nyttigare också. Kan ju inte direkt vara svårt, onyttigare kan man ju knappast bli så. Men på helger ska jag äta precis lika mycket kakor som jag brukar. Och chips, glass och godis. ÅÅåååh vill ha.. Jag tänker absolut inte träna, då blir jag ju olycklig. Andra år har jag ju gett det här med träningen en chans iallafall, men jag tycker verkligen att det är förjävligt hahaha.


Undra hur jag kommer se ut om några år.. Nääämen man lever ju bara en gång liksom


Försökte le lite för att visa hur nöjd jag är :):):) Synd att jag inte får igång skoldatorn, annars hade jag visat en bild då jag tränar. Inte asnöjd då inte

/OLIVIA (aka olvan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0