Ella & Olivia -

en längtalista

Saker jag längtar till som händer i morrn:

  • Backen. Ska bara vara -7 grader. Perfa ju.
  • Syv i  morrn. Ska dit och prata om framtiden. Hur jag kan slippa matte C, hur man byter inriktning (om jag nu ska det vet jag inte än), och så ska jag fråga lite om journalistikyrket. Yäääää
  • Lämna in datorn på lagning, IGEN. Kul att den var hel i.. 3 dagar innan den gick sönder igen. Bra kvalla!

Saker jag längtar till som händer i framtiden:

  • EGYPTEN. Suger dock att jag missar friluftsdagen på skolan. Hahaha trodde aldrig att jag skulle säga de där orden. Hela mitt skolliv har typ gått ut på att hata friluftsdagar, det vet nog mina lärare på högstadiet om ganska väl :):). Lilja har förändrat mig ♥
  • Om jag och Astrid far till Åre som våran tradition lyder så längtar jag ihjäl mig dit.
  • Linnéas hemkomst. Har inte träffat henne på flera veckor och jag saknar henne enormt!




nån idiot i egypten

/oliven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0