Ella & Olivia -

det jag tänkte på precis juST DÅ

OLLI här.

Jag har haft en noja under nåra år vilken går ut på att jag inte kan spotta ut tuggummi utomhus med mitt tandavtryck på, inte för att fåglarna kanske äter det och kvävs även fast det vore ju sorgligt, utan för att jag är så rädd att någon ska ta mitt tandavtryck därifrån.

Jag oroar mig över ett tandavtryck på ett tuggummi för att då kan ju polisen komma åt mig, hahahah inte för att jag brukar göra brott men.... Jättelänge förut var jag tvungen att släta ut tuggummit i munnen innan jag kunde slänga ut det, för då tänkte jag att då kunde dom ju inte ta tandavtryck.  Jag höll på så skitlänge ända tills jag berättade för Astrid och hon sa det genialiska:

- Men då kommer ju ändå ditt dna finnas där, i spottet.

Fatta hur mycket tid jag spenderat på att fundera över de där med tandavtryck och tuggummin, helt förgäves. Dessutom är det ju lättare att ta dna, eller alltså det är ju mer värt liksom än ett tandavtryck (tror jag..). Tur att jag inte ska bli polis, känns inte som att jag skulle ha skitmycket att tillföra poliskåren..


Fuck Aina!



<---- geniet som sa åt mej att DNAet ju finns i tuggummit. hon ser så smart ut där ♥

/olli som sagt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

You're such a fool! :D

2011-01-27 @ 08:27:28
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0