Ella & Olivia -

Fick nåra tuggummin av Biffen idag, åt mej fet på fika också.

TJA, olli här. Idag är det fredag vilket betyder IV-val för mej och 08.25 var jag därför på skolan. Men ojdå :O Alf (rektorn) hade visst glömt att säga att jag och Isabell inte har IV-val förrän nästnästa fredag. Kändes ju värt...


bellan och alfs dörr :]

Jag och bell bestämde oss för att göra något skoj så vi gick till Ica, och köpte det som är i påsen (obviously):


TAGGADE på att äta. Efter vi varit på Ica så gick vi till skolcafeterian och shoppade loss lite ytterligare:


Vi festade till det med godis, kakor, blåbärsdryck och baugette.


Vi skulle se film på min data men så dog batteriet så vi fick ha den såhär eftersom att alla eluttag i rummet vi var i var fucked up just då så vi fick dra laddaren genom dörren typ... svårt att förklara hahah:


Hahahah mmm, big screen osv

Helt plötsligt började elen i rummet funka så vi såg såhär, vilken lyx:


Jag somnade ett tag, hehehe.


Det var en skitbra idag idag som blev bättre då Simon gav mig 3 tuggummin som han lovat:

Un dos tres, Lady Bell, min modell yes. (satan vad jag kan rimma!)


mmmmmmm goda.


"Gör så här med händerna", sa Simon. Då gjorde jag det men jag vet inte varför. Iallafall, kolla vad söt vi är, jag och bästa simon. TACK SIMON FÖR TUGGUMMINA, de var mumsiga och ärligt talat hade jag helt glömt bort att jag skulle få dem. + om jag ska säga något snällt om dej vilket du ville (tror och hoppas jag) så kan jag säga att du är en av de som gör skoldagarna så himla roliga och bra. THANK YOU.

/olivia



Kommentarer
Postat av: jessica

alltså återigen, isabell... jag dör ju

2011-02-04 @ 18:27:49
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: Bbbbb

haha va, dör du utav mig?^:o

2011-02-04 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0