Ella & Olivia -

tjena gangstahs!

tjena! Jag sitter i sängen med Charlie i knäet nu och har mest idrottsångest inför morgondagen. Vafan ska man bli utsatt för i morrn då????? Fotboll? Styrka? SPORT?!!!! *döda mej*.


Iallafall, helgen var bra. Fredagskvällen var sjukt random fast kul tillslut ändå. Skoj som fan faktiskt. Har bara två bilder och det är från lördagsmorgon.



JAG ÄLSKAR NORRLÄNDSKT, sa stockholmarn. Isabell alltså.



Hahahah vi upptäckte 2 väldigt mystiska blåmärken på Isabells knä. Ett på ena sidan och ett på andra. Tror inte hon kände någon smärta när det hände dock, fast nu ser det ut att göra rätt ont..


Igår kväll hade jag nada att göra ända till min bästa nästan-granne kom hit och vi fotade lite och såg skins. HAR NI SETT NYA SKINS? Det är så jävla bra!!!



HEHE en bild som vi inte använde till våran slutgiltiga bild.


aja hejdå ni som slösade någon minut på att läsa det här.

/ollli!

Kommentarer
Postat av: Bbbbb

Asm bild på dig!!, å på min tröja ofc <3

2011-02-06 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0