Ella & Olivia -

Jokkmokk tjatja

På torsdag direkt efter lunch tar jag en buss i 7 ½ timme, den tar mig till Jokkmokk där Jenny och Alexander väntar.

När jag googlade på Jokkmokks marknad så bekräftades verkligen alla mina fördommar.
Bilder på renar, samer, renar, samer, folkdräkter, renar, små barn i folkdräkter, snö och mera renar.
Detta är alltså vad som väntar:

Hoppas jag får klappa en ren!!!!!!!!!!!!!!!!




DETTA VILL JAG OCKSÅ GÖRA!!


Dessutom nämnde Alexander att de kommer ha obegränsat med Mums-Mums under hela helgen!!!!!!!!!!!!!
/ELLA

TIPSA OM SAKER ATT GÖRA PÅ BUSS

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha! Killen i samedräkten heter Jommi (om dt nu stavas så) och är bekant plumpspelare hos Maria.

Jokkmokk är litet och alla känner alla..

2011-02-02 @ 23:23:49
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0