Ella & Olivia -

Hur skulle ni göra???? hjälp

TJA, olli här.

Varje dag på bussen påväg till skolan har jag ett problem. Jag brukar alltid hoppas på att få sitta själv, för det är nice. Men nu råkar det ju vara så att bussjäveln är FULL hela tiden såå ibland får jag helt enkelt sätta mig bredvid någon random. Det går ju bra och allt men sen när hälften av bussen kliver av (2 stopp från där jag kliver på) kommer mitt problem:

Ska jag sitta kvar bredvid den där främlingen eller byta till en plats där jag får sitta själv? Är det oartigt att byta eller konstigt att sitta kvar???? Vill den jag sitter bredvid att jag ska byta? OJ vad jag tänker verkligen för mycket...


Ajjja, en bild på mej och sara, eller ja två egentligen då:


Vi ser lite konstig ut, men jag tycker det var en ganska fin bild. Kolla min tröja, fin va??? jag älskaren

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Nils

Jag tvivlar på att någon klagar att en snygg tjej sitter bredvid en på bussen ett tag, liksom, det är ju ändå en helt okej start på dagen jämfört med någon pratglad gamling, nazist, fyllo eller så..

2011-02-03 @ 23:47:06
URL: http://midgårdspojkarrrrrrrrrr
Postat av: Anonym

jag tycker man ska sitta kvar, det är alltid mysigt med lite närhet på morgonen, haha (:

2011-02-04 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0