Ella & Olivia -

jag är typ en positiv människa??

Ok. Har stört mig på vissa saker i dag

- När den personen LÄNGST FRAM i en folksamling börjar röka??????? Hallå släck ciggen eller gå längst bak?
- Att jag måste göra om en grej på engelskan som jag var såååå jävla nöjd över att äntligen ha gjort bort..... Fakk!

saker som gjort mej gla idag

- Jaaaaaaaaag har klaaaaarat teoriiiiiiin!!
- Har kommit på ytterligare en sak på min önskelista
- Det är typ 8 skoldagar kvar till lov (tack gud <3)
- Att jag ska på julbord med Filiphs släkt i morrn :D::D:D:D:D  *äta som fan* *svälta mig fram tills dess*
- Att det kommer SNÖ på backen idag=backen öppnar snart?!?!!


Anywho...... Jag ska på krogen ikväll med två ~*zöta*~ personer, lär bli kul. Ska dock försöka hålla mig undan från vimmelfotografer den här gången. Gick ju inte så bra sist.....


nä men att ha en lika stor käft som en häst är väl attraktivt..............


alltså?? SER JAG UT SÅDÄR?? hahahah åh

Nä men hejdå hörni

Kommentarer
Postat av: Janine

HAhaha Olivia du är så jäkla skön! (skrattar så tårarna sprutar..)Skitsnygga bilder juh!

2011-12-11 @ 18:47:21
URL: http://nextinfashion.se/janinehjertman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0