Ella & Olivia -

rubriker är alltid så kluriga??????

Knas! Imorrn är det mer eller midnre 8(!!!!!!!!!!) månader sen Filiph kom in i mitt liv och förändrade det. Så jävla lång tid ändå, men fort har det gått. TIDEN GÅR JU SNABBT NÄR MAN HAR ROLIGT

ful bild men hitta ingen annan


varför ser filiph så bekymrad ut :/


annars så, ja imorrn har man lilla uppkörning. snälla körlärare be kind to me. 1 vecka kvar till teoriprov=ÅNGEST!!!!!! När ska jag börja plugga?!?!!! Förmodligen dagen innan provet som det blir med ALLT annat. Nä nu får jag fan skärpa mej.

ska gå och plugga (tror jag kommer gå till kylskåpet, sen fastna i soffan, inse att klockan börjar bli mycket och sen sova. brukar ju bli så)

/olivia

Kommentarer
Postat av: Astrid

teoriprovet alltså.....

2011-12-04 @ 11:17:09
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0