Ella & Olivia -

min önskelista!!!

tjena. snart är det julafton. så här lång tid exakt:

galet.


så jag har SJÄLVKLART börjat fundera på min önskelista. så här ser den ut (mamma och pappa snälla???????)

En ny snowboard. Min är så ful, helst runt kanterna. Hatar den nästan. Sååååå jag vill ha en ny, dock inte den här. Ba tog nån bild.



EN CHOLKADFONTÄÄÄÄN. Calle hitta den här på Teknikmagasinet, verkar skitnice. Så mamma nu vet du vars du ska handla till din 18åriga dotter :)


Ett par snygga träningsskor. Ganska revolutionerande att hitta ett par som faktiskt är SNYGGA men de här är det och det är fan viktigt. Har ett par sprillarns som jag aldrig användt för dom är så jävla fula. kommer typ äga på zumban om jag har ett par fina skor ahahh

Dom här kan man gå i också. Hahahah eeeeeh fan vad dumt det där lät, gå kan man ju i alla skor.


En bra mobil man kan ha spotify i. Måste inte va iphone, bara jag kan ha spotify i den är jag nöjd.

FAST OM JAG FÅR EN IPHONE VILL JAG HA ETT AV DOM HÄR SKALEN!!!!!!!!!!!!!! (design foki;;););)) nä men sånna där pråliga saker brukar jag inte gilla men dom är ju fabulous???? kul dock att dom där skalen kostar typ lika mycket som min nuvarande mobil i nypris hahah


tack å hej :) /olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0