Ella & Olivia -

julen hos bengaaann

till skillnad från ella handlade jag mer en bara en sak på mellandagsrean. handlade en klänning (som ella) så nu har jag två nyårsklänningar, eh värt??? nej inte särskilt. sen handlade jag också en fet jävla päls. hahah jag har köpt en pälsjacka. fejk, och så sjukt snygg. känner mig som man  nog gör i hollywood när jag har på mig den.

hade en bra jul, bilds på de:



mammsen och jag. jag inser att jag kanske borde uppsöka närmaste solarium när jag ser den här bilden.



bror och jag och laserhunden



fille jag och selma. *bAh SåÅå mYZiGt*

hoppas ni också haft det bra. bajbaj
/olivia

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahahahha, laserhunden

2012-01-01 @ 15:01:34
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0