Ella & Olivia -

året 2011

Hur har året varit för dig?
- I överlag jättebra, våren var jobbig men annars så

Har du träffat några nya vänner?
- ja och jag är glad över att jag lärt känna Janine lite!!!! hon är skitbra. 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- japp. tatuerat mig bland annat

(tog skitlång tid att ta den där bilden, datorn gick nästan sönder också. inget skämt)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- FYLLDE 18 yeahyeah. var hemma, hade typ världens bästa förfest och sen drog jag på krogen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- bAh sÅåÅ ~*FaSHi0N*~

körde på den här stilen, tycker det är snyggt :-)

Har du gjort någonting du ångrar?
- antagligen, händer typ varje dag??? nu sitter jag och ångrar att jag ens la mig i sängen där jag är nu, vet inte hur jag ska orka ta mig upp

Har du skämt ut dig?

- well yes... tror det är någon jävla gen jag har, att jag skämmer ut mig typ 40 gånger i månaden

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?

- eh ja studenten  

Vad spenderade du mest pengar på?
- mat.......

en av alla subwaymackor jag tryckt i år. fyfan vad pengar jag spenderat där.............

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- hahah ja hade väl varit smått tragiskt annars

Det värsta som hänt i år?
- att min hund dog

alltså den där varelsen älskar jag så sjukt mycket. kan hålla på att skriva massa bra saker om sally nu men det skulle bli typ en lika tjock bok som nån av harry potter-böckerna så sätter nog punkt nu.....

Det bästa som hänt i år?
- ja då kan man ju tänka sig att svaret här skulle vara att jag fick en ny hund men icket........ tror många förstår varför.... det bästa är väl kanske att jag träffade filiph. åh så töntig jag är mennnnn




gott nytt år alla :-)

Kommentarer
Postat av: Janine

Men gulle du!! Vad glad jag blir:)))

2012-01-01 @ 16:32:59
URL: http://you knooow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0