Ella & Olivia -

antar att alla inte behöver göra samma sak.....

i väntan på att bli trött kollade jag ett avsnitt av kär och galen, ett tvprogram som sänds på kanal 5 som jag aldrig sett förut.

det går ut på att två par tävlar mot varandra för att få gifta sig i tv och ha en jävla programledare som intervjuar en typ sekunden innan man säger ja till varandra och samtidigt ha tvkameror i ansiktet och nån fet skärm bakom sig som det står KÄR OCH GALEN på som rör sig lite då och då.

varför gör man det?????????????????????



hade fan aldrig gått med på att ha ett sånt bröllop. ganska kul att på programmet jag såg sa den som vigde dom:"inför familj och vänner förklarar jag er man och hustru" eller vad det nu var, men oj hon glömde visst att hELA SVERIGE kollar på

/o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0