Ella & Olivia -

Åkte till Edsbyn och klättrade i dörrkarmar

Känns som att jag varit borta flera veckor men började i alla fall i Edsbyn och slutade i Stockholm:
Detta hus har jag länge suktat efter och har sedan 6 års ålder bestämt att jag ska flytta in när Farfar och Ulla dör eller flyttar ut.
Det ända kravet jag har när jag flyttar in är att alla möbler ska vara kvar, för det är så himla fint och alltid städat. Desutom får man klättra i dörrkarmar.
Vi fick besök av mina typ kusiner och blev fullt hus på 12 pers.
Plockade feta hallon innan vi drog på bröllopp i Dalarna.
Imorgon åker jag till Skellefteå och firar gammjävlaAmanda. Kommer bli hur bra som helst. Längtar även väldigt väldigt mycket efter lördag då jag äntligen ska få träffa Olivia, Linnéa och Astrid.
/ELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0