Ella & Olivia -

Ellas helg

Helgen var über och väldigt lång.
Umeå Open, hur kan jag ha undgått det  i alla år??

Började fredagen med att vara ledig, åkte bil med Nils, Kristoffer, Emelie och Niclas.

Sen var det UMEÅ OPEN

Olivia var nöjd.


Vi alla var nöjda, för vi fick vara tillsammans ju!!!!! Härligt gäng det här alltså.



väntade på snyggaste Daniel Adams Ray med de vackra mörkbrunarådjursögonen som varje 17åring blir kär i och hans mega snygga basist.


den svettigaste stunden i livet var den när jag väntade på Håkan Hellström.


han kom fram och jag blev less på att svettas så jag gick från längst fram till längst bak i publiken. Det är han JAG LOVAR

Det blev det lördag och jag var i slalombacken hela dagen. Halft död vill jag påpeka.


På kvällen ställde jag mig vid den bedårande busskuren i Vännäsby och var sådär lagom taggad i det underbara vädret.


BOB HUND GJORDE MIG GLAD!!!

Plötsligt när man trodde att helgen var över så VAR SÖNDAGEN KVAR. ba woootwhaat wtf ofta yeahyeahsofta och cykla till Vännäs för att handla lite choklad. YEAHYEAHYEAH

/Ellashelg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahah bilden då man skymtar en liten håkan där borta!

2011-04-05 @ 10:27:09
URL: http://linneagrannas.blogg.se/
Postat av: Nils

WOHOOOOOOO MITTT NAMN STÅR FÖRST YEAH YEAH YEAH

2011-04-05 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0