Ella & Olivia -

söker medlidande

Jag har seriöst ALDRIG haft så tråkigt som jag haft idag. Dagen skulle spenderas på universitetet med klassen och visst det låter ju inte astråkigt rent spontant, men alltså... Isabell ville hänga sig i föreläsarens slips och jag förstår henne.

Första personen som pratade med oss om universitetet var helt okej, det var bra att lyssna på. Men den andra som kom repeterade i princip bara vad den första sagt och sen den där rundvandringen runt hela campus kändes ju sådär va...... Sen kom dödsstöten, biblioteket............................ Det var väl nånstans där jag bestämde mig för att universitetet, njaaaa..

Denna bild visar ganska bra hur KUL jag haft idag och hur GLAD jag har varit idag. Fast denna togs i 9an när vi var på hammarskolan en dag...


så himla gla:)

Fast jag har skrattat mycket idag, men det var för att jag inte kunde sluta skratta när de bara kom med information som man verkligen kände hur lite man bryr sig om...

AJA, då har jag klagat lite, tack å hej! /Olli

Kommentarer
Postat av: JuliA

Du har mitt medlidande ;)

2011-04-05 @ 19:12:24
URL: http://gullanjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0