Ella & Olivia -

Min daaaaagge!

Hahaha alltså, denna dag har varit en så jävla kul dag! Vid lunch, då jag och isabell fick vänta 20 minuter på att få äta tack vare att man inte får någon tallrik före 11.20  (vilket SUGER) hade vi lite tråkigt så vi spelade in ett litet klipp.




lolololol.

sen hade vi engelska där vi inte gjorde något alls, så vi fortsatte göra lite klipp.



hahaha jag dog lite åt den dära, skrattade fan så tårarna spruta. roligast på länge



hahahah en lärare sa åt isabell att vara rädd om dörren senare..

SEN efter skolan for jag och calle till vännäsby och gick på returcentrum. calle köpte soffa och jag var bara sällskap.


jag ville att han skulle köpa den dära, men det ville inte han. tänk va man fyndar på returcentrum i lilla vännäsby.

/olliii

ps, slog btw personligt rekord idag. klev upp 08.00, 8 minuter senare satt jag i bilen påväg till skolan. ÄR MAN SNABB ELLER, kalla mej blixten i fortsättningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0