Ella & Olivia -

GLASSMÄSSA 9 APRIL

HEJ!


Köade i en timme, Niclas kom när det var 10 min kvar.


Fick äta huuuuuuuuur mkt man ville. HELT OK.


Kom fram till att marshmallowglass inte var gott, saltlakris med saltlakristopping<3333333


Man fick ta topping själv, gjorde det jag alltid velat göra BARA TOPPING. Bästa ultimata mums.



Vi åt tills vi inte trodde att det gick mer.


Hej och hå, då kom det semlor och GRATIS ÄR GOTT. Lyckades äta locket.



Alla bilder är tagna från damen i mitten - Matilda, tack så mycket!


Dagen till ära hade jag på mig min underbara och vackra brosch!!!!!! varför hatar alla den? varför tycker ingen att den är snygg????

Tack för bilderna, veckans fotograf är du <3

/ELLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hedrad<3

2011-04-11 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0