Ella & Olivia -

a list

alltså fack. det här är mina mål för ett tag framåt. lär ju glömma bort dem men ändå okej:

  • lära mig att sy. har velat kunna det skitlänge för jag är helt värdelös på att sy, har försökt mig på 2 olika projekt de senaste åren och båda har inte blivit så jättebra (läs: asdåliga), det är väl därför jag inte har försökt mig på så många projekt....  men jag vet inte riktigt vars jag ska börja..?


är ju i och för sig ganska skillad på att virka, jag har gjort den där, är ni impade? jag är.

  • bli volontärarbetare!!! har kollat upp vad som finns, men nähä, finns ju inget jag är skillad nog för att göra, gammal nog för att göra eller VILL göra. så jag ska bli det om det dyker upp något lämpligt.
  • skaffa en annan frisyr.

  • sluta va så jävla lat. t.ex, på gympan ska vi göra ett träningsprogram som vi ska utföra i 4 veckor. jag valde inte styrka eller kondition. jag valde rörlighet (yoga) för att det kändes minst jobbigt..
och så finns det ju massa fler saker, men orkar ju knappast skriva upp allt. och så finns det ju nåra grejer till men de håller jag redan på med, så palla skriva upp det. ne.

men jaaaaha, det var allt för nu. jag gör listor ganska ofta va? känns som så. hahah

hörs /O

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

Jag virkade också en kaka en gång. Typ. Efter en sådan beskrivning i alla fall.

http://afterglow.blogg.se/2009/december/klapparna.html#comment

2010-09-30 @ 08:14:09
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: OLIVIA SVARAR

haha emma, fan va snygg kaka

2010-09-30 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0