Ella & Olivia -

tjenna snygging

jag har kommit på vad jag vill jobba med när jag är vuxen. jag vill bli hunddagisägare, det skulle vara så jävla kul.  det får gärna vara ett stort sådant men det får lika gärna vara ett litet, mysigt, lokalt hunddagis som jag har på stället där jag bor.

kolla bara. HUR MAN MAN SÄGA NEJ?



och så vill jag bara säga, lars winnerbäck är så B R A! jag lessnar aldrig på hans musik. tänkte precis, "han vill jag träffa", MEN DET HAR JAG GJORT. snart 2 år sen (?) och det har ännu inte kommit någon dag som toppat den.

lyssna på den här låten. jag förstår inte texten, men om någon som lyssnar på den gör det så kan ni väl förklara... om någon nu ens kommer lyssna, heh.



that's it for now.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0